no-img
طرح درس پژوهی فرزانگان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا


طرح درس پژوهی فرزانگان
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا
zip
نوامبر 10, 2022
۳,۰۰۰ تومان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا


تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا  برای شرکت  دبیر جغرافیا در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم جغرافیا  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

مقدمه کوتاه در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

تشریح مشکل در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

پیشنهادات در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

نتیجه گیری در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

راهکارها در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

منابع و ماخذ در رابطه با تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  به آنها دست یافتیم :

1- استفاده و آشنایی دبیران محترم با انواع روش های نوین تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری که نمونه ای در پیوست پژوهش حاضر آمده است که موجب تنوع و علاقه مندی بیشتر دانش آموزان در بحث های درسی و علمی می شود .

2- پیش مطالعه درسی توسط دانش آموزان 20 دقیقه قبل از تدریس دبیر در کلاس .

3- تهیه وسایل کمک آموزشی مربوط به آموزش جغرافیا مانند انواع فیلم ، سی دی و نرم افزارهای آموزشی رایانه ای ، نقشه البته به شرط استفاده از این وسایل توسط دبیران .

4- برگزاری بازدید های علمی برای دانش آموزان در درس جغرافیا به صورت هدفمند و سازماندهی شده .

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  از این قسمت اقدام کنید.



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *