no-img
طرح درس پژوهی فرزانگان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکان


طرح درس پژوهی فرزانگان
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی برای پیشگیری وکاهش آسیبهای اجتماعی دست یابیم؟
zip
نوامبر 11, 2022
۳,۰۰۰ تومان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی برای پیشگیری وکاهش آسیبهای اجتماعی دست یابیم؟


تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی  چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی برای پیشگیری وکاهش آسیبهای اجتماعی دست یابیم؟ برای شرکت  دبیر مطالعات اجتماعی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مطالعات اجتماعی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

مقدمه کوتاه در رابطه با  ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

تشریح مشکل در رابطه با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه  با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه  با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

پیشنهادات در رابطه با  ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

نتیجه گیری در رابطه با  ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان

راهکارها در رابطه با چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی برای پیشگیری

منابع و ماخذ در رابطه با چگونه می توانیم با ایجاد فکر و اندیشه در کودکانمان به راه حلی برای پیشگیری

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی  به آنها دست یافتیم :

اگرچه نقش خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم تلقی می گردد لیكن این مسئله به معنای عدم توجه به كاركرد مناسب سایر نهادهای اجتماعی و برنامه ریزی های صحیح اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در ارتباط با مسائلی از قبیل توزیع مناسب ثروت در جامعه، ایجاد فرصت های اشتغال، توسعه آموزش های غیررسمی و استفاده از ظرفیت های رسانه ای نمی باشد. در این میان نقش انجمن اولیا و مربیان با كاركردهای ویژه آن از قبیل تحكیم روابط اجتماعی اعضای خانواده از طریق آموزش خانواده می تواند مورد توجه مسئولان و برنامه ریزان فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر مطالعات اجتماعی  از این قسمت اقدام کنید.



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *