no-img
طرح درس پژوهی فرزانگان

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود


طرح درس پژوهی فرزانگان
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود
zip
نوامبر 11, 2022
۳,۰۰۰ تومان

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود


تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی  توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود برای شرکت  معاون فنی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون فنیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

مقدمه کوتاه در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

تشریح مشکل در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

پیشنهادات در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

نتیجه گیری در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

راهکارها در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

منابع و ماخذ در رابطه با   توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی  به آنها دست یافتیم :

روش های سنتی سنجش و ارزشیابی، دانش آموز را در جهت ارایه پاسخ های «صحیح» و از پیش تعیین شده به کار وا می دارد. در این فرایند به رابطه سنجش و یادگیری توجهی نمی شود، آزمون های سنتی باعث ایجاد فاصله بین آموخته ها و واقعیت های زندگی دانش آموز می شود، در حالی که زندگی روزمره او ساختار بسیار پیچیده و مبهمی دارد، آزمون های سنتی به مجموعه های تصنعی، غیرمستقیم و سؤالات روشن «رفتاری» روی می آورند که به سهولت قابل اندازه گیری اند.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون فنی  از این قسمت اقدام کنید.



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *